top of page
CAMPAGNE
FARENT
services
social campagne
spelontwerp
brainstormsessies
positionering
visuele merkidentiteit
In opdracht van Farent en Galant heeft Fleuranova samen met Valine Veerman een campagne opgezet om vrijwilligerswerk onder de aandacht te brengen bij jongeren.
Valine Veerman onderzocht waar de behoeften van deze doelgroep ligt ten aanzien van het uitvoeren van vrijwilligerswerk. Waar lopen zij tegenaan en hoe kunnen wij dit middels een (visuele) campagne tackelen?
Jongeren vinden een duidelijke tijdsinvestering, kunnen kiezen (groot aanbod) en flexibiliteit over het
moment van hun inzet heel belangrijk in hun keuze voor vrijwilligerswerk. Zorg dan ook voor die
duidelijkheid en flexibiliteit geven ze aan (Veerman, 2023).
Millennials willen hun specifieke talenten graag inzetten voor maatschappelijke verandering,
bijvoorbeeld sociale (on)gelijkheid. Ze zijn handig online, maar ‘offline’ vaardigheden zoals klussen in
huis zijn vaak nog niet zo bekend en dus niet zo bemind.
bottom of page