top of page

CAMPAGNE
FARENT

services

social campagne
spelontwerp

 

brainstormsessies
positionering

visuele merkidentiteit


 

1w.png

In opdracht van Farent en Galant heeft Fleuranova samen met Valine Veerman een campagne opgezet om vrijwilligerswerk onder de aandacht te brengen bij jongeren.

Valine Veerman onderzocht waar de behoeften van deze doelgroep ligt ten aanzien van het uitvoeren van vrijwilligerswerk. Waar lopen zij tegenaan en hoe kunnen wij dit middels een (visuele) campagne tackelen? 

Jongeren vinden een duidelijke tijdsinvestering, kunnen kiezen (groot aanbod) en flexibiliteit over het

moment van hun inzet heel belangrijk in hun keuze voor vrijwilligerswerk. Zorg dan ook voor die

duidelijkheid en flexibiliteit geven ze aan (Veerman, 2023). 

Millennials willen hun specifieke talenten graag inzetten voor maatschappelijke verandering,

bijvoorbeeld sociale (on)gelijkheid. Ze zijn handig online, maar ‘offline’ vaardigheden zoals klussen in

huis zijn vaak nog niet zo bekend en dus niet zo bemind.

Instagram Post Mockup.png
Instagram Post Mockup.png

facebook

+31 648 49 32 12

bottom of page