top of page
DE BINNEN
WERELD
website
naming
positionering
visuele merkidentiteit
services
Bureau bonn is not your average marketingstrategie bureau, nope! Als klant loop je bijvoorbeeld een hele dag mee bij Bureau Bonn. Gewoon om elkaar goed te leren kennen en om te zien hoe het nou allemaal werkt bij een marketingstrategie bureau! Iris Bonnet (founder of Bureau Bonn) wilt namelijk een bureau waar het bouwen van relaties en betrokkenheid met haar klanten voorop staat.
De werkwijze van Bureau Bonn? Multidisciplinair en innovatief. Iris Bonnet beschikt namelijk over de superpower altijd te willen leren, ontwikkelen en vernieuwen. Bureau Bonn pint zich niet vast op één dienst, product of expertise. Bonn streeft naar adaptatie van verandering om zo een actueel en verrassend aanbod te leveren.
Als marketingstrategie bureau helpt Bureau Bonn merken met het achterhalen van de kern. Waarom bestaan ze? Waar willen ze heen en op welke manier gaan ze deze koers varen? Het fundament dus. Bureau Bonn helpt de organisaties deze zowel intern als extern te vertalen.
Wat Fleuranova zo aanspreekt is de duurzame manier van contact. Bureau Bonn streeft echt naar verbinding met haar klanten. No matter hoe lang het traject, duurt Bureau Bonn zorgt ‘levenslang’ voor momenten van terugkoppeling. Op deze momenten zorgt Bureau Bonn ervoor dat het bedrijf dicht bij het samen gebouwde fundament blijft staan. Dat deze waarden gedreven blijven en ze de juiste koers blijft varen. Kies je voor Bureau Bonn, dan kies je voor the long term.
Aan Fleuranova de vraag om de visuele basis te ontwerpen. Het logo is dynamisch en geeft hiermee aan dat Bureau Bonn groeit, ontwikkeld en niet stil staat. De diverse vormen vallen binnen het kader en vormen hiermee de kern van het logo. Dit symboliseert het werk van Bureau Bonn namelijk: het vinden van de kern. Ook staan de vormen voor verbinding. Het straalt gedrevenheid en energie uit maar heeft toch die strakke en zakelijke look waar Iris Bonnet naar op zoek was.
bottom of page