
PAUZEKNOP
merkuitingen
merksessie
positionering
visuele merkidentiteit
services

In de huidige maatschappij gaat het om presteren, hard werken en doorgaan. In ruil hiervoor ontvangen we onrust en interne chaos. De burn-outs onder jongeren stijgen enorm en door de digitalisering raken we uit contact met elkaar en onszelf. Niet oké, maar hé gelukkig is daar Pauzeknop.
Pauzeknop helpt jongeren met het hervinden van stilte in deze hedendaagse chaos. Je mag namelijk zijn wie je bent, ongeacht de norm (boring), of wat andere van je vinden.
Pauzeknop realiseert dit door het aanbieden van ‘not so boring’ ontspanningslessen en zijn ze een luisterend oor voor leerlingen van het middelbaar onderwijs. Als klap op de vuurpijl is Pauzeknop bezig met de ontwikkeling van een eigen methode. De Rafiki Methode. Deze methode helpt jongeren te ontdekken wie ze zijn en is geïnspireerd op het verhaal van de Lion King.
Door middel van meerdere merksessies is er een helder beeld geschept van Pauzeknop. We zijn diep gegaan en er is genoeg tijd genomen om de sterke basis te krijgen. Daarnaast heeft Fleuranova de visuele identiteit ontworpen, het model voor de Rafiki Methode en is er een voorzet gegeven voor verdere uitbreiding van de huisstijl.

